Sider

29.03.2012

B/W Boudoir...










Jeg elsker sort/hvid fotos, og jeg elsker boudoir billeder, stil og genre.

Så disse billeder kombinerer det hele ret godt synes jeg :-)
Jeg har blandet den traditionelle stil med den nyere, med mere kant, for de er fede på hver sin måde.
Den klassiske boudoir stil kombinere materialerne så utrolig fint. Blonder, silke, velour, glitter etc...
Den nye må siges at blande en del mere lak, læder, fjer og nøgenhed med, men på en super fed måde.

Jeg kunne godt printe disse fotos ud og smide dem op på væggen!

I love black/white photographi, and I love boudoir pictures, style and genre.
So theese pictures combines it all rather well I think ;-)
I have mixed the classic style with the new, more edgy style, cause they are kind of cool each in their own way. The classical boudoir combines the materials so beautifully.
Lace, silk, velour, sparkle etc...
The new tends to use a lo more leather, feathers and nakedness, but in an extremely nice way.
I could just print these pictures and put them up on the wall!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar