Sider

25.05.2012

Garden Party...












Ok, jeg blir snart nødt til at få mig et hus med have...
Eller en gammel gård!
Hvad som helst egentlig, så længe der plads til denne slags fester.
Er det ikke bare det hyggeligste?
Jeg er helt væk over stemningen i billederne.

I mine øjne er det vigtigste element naturligvis gæsterne ;-)
Men der hører sig også fantastisk mad, masser af pudder og tæpper, stearinlys, blomster,
vin, smuk service, og naturligvis lysekroner til!
Ingen terasse eller dækket bord uden en lysekrone, sådan er det bare.

Ved godt at jeg måske har et tættere forhold end de fleste til disse smukke lamper,
og udover at have en i hvert rum (bortset fra køkkenet, men arbejder på sagen)
Så ved jeg at der uden tvivl også skal hænge en i mit drivhus, og på min terasse.
Det er bare et must...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar