Sider

24.05.2012

RUM i juni...

Forsiden... Der bare skriger af sommer lækker inspiration!

Ud over at denne lejlighed bare er noget af det smukkeste og virkelig personligt indrettet, så er jeg bare solgt til
dette spisebord! Hvor smukt er det lige?... har altid haft en forkærlighed for disse smukke træer (farvekombinationen
 i sort/hvid/grøn kan godt spille ind haha) men at lave et helt unikt bord på denne måde... Elsker det!

Endnu et billede fra samme hjem... Kombinationen af det rå og maskuline bord, og den ultra feminine gamle sofa...
Det er godt for øjet...

På besøg hos Susanne Rützou... En væg i hendes kontor, med ekstrem sans for detaljen. Det er virkelig lækkert!

Rützou's seng... Jeg blir ret inspireret af hendes store soveværelse. Og må indrømme at jeg pludselig har lyst til at
 bytte rundt på et par rum, og indrette soveværelse i stuen, jeg er der så sjællendt alligevel...

Forskellige gamle spejle... Sådan en væg gad jeg godt at have...

Nogle vildt smukke fade... Ved ikke, jeg synes bare de er noget så smukke...


Alt i alt et super blad! Jeg køber det fast, og må sige at denne måned er et rigtig godt køb, hvis man ligesom jeg inspireres af smukke ting i naturlige toner...
Det skal nok ende med at blive rigtig slidt ;-)
Og tror der er en del billeder der havner i min collage på væggen

Så du ikke den? Så find den her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar