Sider

07.06.2012

Blonder Igen Igen...










Samtlige billeder er fundet via Google search...

Jeg kan simpelthen ikke gøre for det!
Jeg elsker de pokkers blonder... De er simpelthen så pisse flotte!
Jeg drages til det lidt mystiske, halvgennemsigtige, frække og feminine ved dem.

Så her er lige lidt flere af slagsen

Håber I har det skønt derude, og hej igen til mine venner fra Bloglovin!
Det er længe siden! Mit feed er endelig begyndt at virke igen, det var simpelthen
dagens absolutte højdepunkt da Bloglovin pludselig opdaterede med 14 nye indlæg ;-)

På gensyn imorgen ;-)

6 kommentarer:

  1. Super fede billeder du har fundet..!

    SvarSlet
  2. jeg elsker, elsker, elsker, elsker blonder! Det er så fint og skrøbeligt..

    xoxo
    klassisk.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Mie... Jamen jeg er dybt enig :-) De er og blir fantastiske...

    SvarSlet
  4. Åååh hvor er blonder dog fantastiske, især på disse billeder :-)

    http://genbrugskroeller.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. hej Ingrid...

      Tak, elsker at sidde og søge efter dem :-)
      Så dejligt at de er velkomne...

      Slet