Sider

21.06.2012

Think Pink...


Ok... Kan I på nogen måde gætte min næste hårfarve?

Haha... Hmm, nok ikke svært ;-)
Lige siden jeg var lille, og hver weekend stod tidligt op, for at se Jem and The Holograms
fra engelske Sky, har jeg ønsket mig hendes hår!
Jeps, Jem er en dukke, haha... En rockstjerne dukke,
men noget så fantastisk.
På det tidspunkt virkelig noget af det største, da det var den eneste rigtige tegnefilm for piger på tv, så hun satte en del igang i hele den generation...

Men nu skal det fandme ske! Jeg har dyrket det postkasse røde, og hot pinke hår.
Denne gang går jeg benhårdt efter det baby lyserøde, og glæder mig vildt!

MØS...

3 kommentarer:

  1. Ps... Lavede et test billede i Photoshop, så hvis I finder mig på facebook kan I se et preview ;-)

    SvarSlet
  2. Lyder da som et spændende projekt, bliver fint her til sommeren :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie...
      Det er lidt af et projekt ja! :-) Men krydser fingre for at det lykkedes haha...

      Slet